۵ خرداد ۱۳۹۲، ۶:۵۲

سبزی به مهر خبر داد:

بازرسی از 314 واحد صنفی در شهریار/ برخورد با 34 واحد متخلف

بازرسی از 314 واحد صنفی در شهریار/ برخورد با 34 واحد متخلف

شهریار - خبرگزاری مهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهریار از بازرسی 314 واحد صنفی در قالب طرح تشدید بازرسی از واحد های صنفی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه 34 واحد متخلف شناسایی شدند که برخوردهای لازم با آنان صورت گرفت.

یوسف سبزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با ماه رجب و نزدیکی به ماه مبارک رمضان، بازرسی از اصناف و نظارت بر قیمتها در نقاط مختلف شهریار شدت گرفته است و تیمهای بازرسی با حضور در محل اصناف و امکان عرضه کالا و خدمات این شهرستان با متخلفان و گرانفروشان برخورد می کنند.

این مسئول عنوان کرد: طی اجرای گشت مشترک با بازرسین اصناف شهرستان، در قالب طرح تشدید بازرسی از واحد های صنفی شامل پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، خشکبار، واحد های خدماتی و ... با متخلفان این واحدها برخوردهای قانونی صورت گرفت.

شناسایی تخلفاتی به ارزش 13 میلیون و 855 هزار ریال

وی ادامه داد: در این راستا، از 314 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که از این تعداد 34 واحد به دلایل عدم درج قیمت و صدور فاکتور، گرانفروشی، کم فروشی و... شناسایی شد.

رئیس ادار هصنعت، معدن و تجارت شهریار گفت: از 34 واحد صنفی مذکور، در مجموع تخلفاتی به ارزش ریالی 13 میلیون و 855 هزار و 480 ریال شناسایی شد که در این زمینه ضمن تکمیل گزارش بازرسی برای واحد های متخلف شناسایی شده، واحدهای مذکور جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

کد خبر 2062848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha